Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 stycznia 2013

Krystal - Moderato (Melody) 2010

Druga część dramy muzycznej Project Melody tutaj znajdziecie pozostałe części





Krystal - Moderato (Melodia)
umiarkowane tempo muzyczne

#Przez ten miękki dotyk
Moje serce jest otoczone tą melodią
Moje serce bije
Moje serce zmierza do ciebie

Przez piękne gwiazdy
Moje słodkie uczucie
Mogę pokazać ci tylko mój nieśmiały uśmiech
Pierwszy raz coś takiego poczułam
##Chcę cię powoli objąć ramionami
Pozwól podejść mi krok bliżej
Pozwól mi wyszeptać "kocham cię"
Spójrz w moje oczy

###Moja miłości, słońce, możesz mi obiecać?
Czy możesz zawsze być przy mnie tak jak w tej chwili?
Mocno trzymaj moją dłoń
Zawsze bądźmy razem, moja miłości

#
##
### x2

angielskie tłumaczenie spiceshoe @ iheartf(x).com/forums

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...