Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 stycznia 2013

LeeSSang feat. Eugene (The SeeYa) - Tears 2013


LeSSang feat. Eugene - Łzy

Odkąd odeszłaś, zawsze jestem smutny
Bycie smutnym wydaje się być niewystarczające
Szukam miejsca, w którym mogę być smutny
Naprzeciw ciemnego domu, w samochodzie, przed twoim domem
Po tym jak miłość została stracona, tym co zostało jesteśmy puści ty i ja
Jesteśmy nocą i dniem, które nie mogą być razem
Jedyne co dzielimy to samotność
Upijasz się i przychodzisz do mnie, żeby mi powiedzieć, że chcesz dzisiaj ze mną spać
Mówisz mi, że tęskniłaś za leżeniem w moich ramionach
Pytasz się, dlaczego jestem taki zajęty i bezgłośnie płaczesz
Mówisz, że tak tylko gadasz i że mi ufasz
Zawsze byłaś przy mnie, ale wszystko staje się teraz tęsknotą

#Łzy, które wylewałem na wąskiej ulicy
Łzy, które wylewałem bez niczyjej wiedzy
Próbuję nie stać się słabym
Moje łzy

##Łzy, które wylewam, siedząc na stopniach przed domem
Łzy, które ocieram, żebyś nie wiedział
Próbuję nie stać się słaba
Moje łzy

Pomiędzy nami jest więcej nienawiści niż miłości
Po kłótni nie widzimy się przez jakiś czas
Wiele od siebie chcieliśmy, ponieważ nie mogliśmy bez siebie żyć
Jestem jak kropka na twoim ciele, jedzenia, którego nie możesz zjeść
Kłócę się z tobą i godzę się dzięki pocałunkowi
Ręce, za które trzymaliśmy się podczas jazdy
Myślę o wszystkim
Bycie z tobą jest nerwowe, po puszczeniu cię staję się pusty/bezmyślny
Nie podoba mi się, że świat się zmienia, wyciągam wspomnienia o tobie
Twoje imię, twarz, śmiech, zapach
Jest zbyt wiele wspomnieć, z którymi mnie zostawiłaś
Jest zbyt dużo duszy, z którą mnie zostawiłaś
Wciąż oddychają i odnajdują mnie
Niszczę je dwoma słowami, miłość

#
##

Moje łzy łzy łzy
Znowu łzy łzy łzy
Znowu bez dźwięku - nie chcę wiedzieć
Moje wspomnienia znowu się rozprzestrzeniają

#
##

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...