Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 stycznia 2013

9 Muses - Dolls 2013


9 Muses - Lalki

Nie mogę powiedzieć, że tak nie jest, odkąd odszedłeś czuję się taka pusta
Moje serce zwalnia i tracę siłę
Codziennie znajdują mnie łzy i wspomnienia sprawiają, że jestem smutna

Codziennie bardziej bardziej bardziej tak cierpię
Nie wystarczy tylko cię nienawidzić  i mogę cię obwiniać
Ale wciąż codziennie za tobą tęsknię

#Jakby miłość była wyjątkowa, to nic takiego
Sprawia, że cenię nawet złamane serce
Z upływem czasu wszystko zostanie zapomniane
Codziennie głupio się pocieszam

W chwilach, kiedy z tym walczę, odnajduję siebie i wymazuję cię
Byłeś mną, a ja byłam tobą tobą tobą
To było złe, ale wciąż to robię za każdym razem

Miłość zawsze jest taka, zawsze taka jest
To oddawanie tego, co otrzymałam
Jak wtedy, ból odchodzi
Byłam taka szczęśliwa

Wciąż jestem jak głupiec, codziennie o tobie myślę
Codziennie cierpię setki razy, ale nie mogę tego pokazać
Pamiętasz? Byłam twoją dziewczyną, teraz jestem samotną dziewczyną
Bycie zapomnianą przeraża mnie - to sprawia, że nawet bardziej cierpię i doprowadza mnie do płaczu
To po prostu mija, zapominam cię - to tak ciężko znieść, nie wiem co powiedzieć

#

Miłość zawsze jest taka, zawsze taka jest
To oddawanie tego, co otrzymałam
Jak wtedy, ból odchodzi
Byłam taka szczęśliwa... - głupio
Głupio

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent.@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...