Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 stycznia 2013

Alex - Andante (Sweet dream) 2010

Pierwsza część dramy muzycznej Project Melody tutaj znajdziecie pozostałe części


Alex - Andante (Słodki sen)
spokojne tempo w muzyce

Miłość to drżące uczucie
Chcę cię objąć, zasnąć marząc o miękkich kwiatach
Dziękuję za otworzenie swojego serca
Kocham cię nawet bardziej za to, że pokazujesz mi rano olśniewający uśmiech
Jesteś moim życiem, czekam tylko na jedną osobę
Moja słodka miłości, na zawsze jesteś w moich objęciach
Chcę być z tobą, zawsze cię kochając

To musi być miłość, tylko patrząc na ciebie
Moje serce przez cały dzień jest wypełnione wypełnione myślami o tobie
Dziękuję za trzymanie mojej dłoni, dawanie mi szczęścia
Teraz wyznam, że cię kocham
Jesteś moim światem, marzę tylko o jednej osobie, moja cenna miłości
Zawsze chcę oddychać przy twoim boku
Chcę być z tobą, zawsze cię kochając

To musi być miłość, tylko patrząc na ciebie

Moje serce przez cały dzień jest wypełnione wypełnione myślami o tobie
To musi być miłość, twoja obecność lśni
Moje serce nie może tego wytrzymać, moje oczy są tobą wypełnione
Mój słodki śnie


To musi być miłość, tylko patrząc na ciebie
Moje serce przez cały dzień jest wypełnione wypełnione myślami o tobie
To musi być miłość, twoja obecność lśni
Moje oczy są tobą wypełnione, moje serce nie może tego wytrzymać
Mój słodki śnie

angielskie tłumaczenie PrincessOfTea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...