Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 stycznia 2013

K.Will & ChaKun - Even if I play 2013


K.Will & ChaKun - Nawet jeśli się bawię

Nie wiem co się dzieje
Jestem taki zagubiony
Wróć tera do mnie

#Po tym jak odeszłaś, jestem taki - wciąż nie mogę sobie tego uświadomić
Miejsce, które po sobie zostawiłaś staje się większe
Po tym jak odeszłaś, jestem taki - wciąż nie mogę sobie tego uświadomić
Nawet jeśli bawię się cała noc, jak głupiec nie mogę cię zapomnieć

Nic nie chcę robić
Myślę, że przez ciebie cierpię
Czy miłość jest taka łatwa?
Nie wiedziałem, stałem się głupcem

Co jest nie tak? Już trochę minęło odkąd odeszłaś,
Nie wiem dlaczego zachowuję się jak głupiec
Naprawdę nie rozumiem
Wciąż tęsknię za wspomnieniami, które mięliśmy, za płytami, które razem słuchaliśmy
Noce bez ciebie są zbyt długie
Proszę, uratuj mnie

##Nawet jeśli codziennie się bawię, bawię się jak szalony
Wciąż o tobie myślę, dlaczego wciąż o tobie myślę?
Nawet jeśli codziennie się bawię, bawię się jakbym był niespełna rozumu
Na końcu zostaję sam
To boli

Róża, którą wczoraj ci dałem, och nie
Nie wiedziałem, że to będzie koniec
Słowa, które wczoraj mi powiedziałaś, to słowo
"Zerwijmy"
Nie lubisz mnie
"Po prostu mnie zostaw"

Dlaczego chcesz, żebym teraz odszedł?
Co zrobimy z naszymi wspomnieniami?
Zostanę sam, zasypiając marząc o tobie i znowu o tobie marząc
Nawet kiedy się bawię, moje łzy zaczynają płynąć
Bez ciebie to nic nie znaczy
Proszę, wróć do mnie

##

Próbuję się oszukać, mówiąc, że to nic takiego
Nie mogę tego ukryć, nic nie mogę zrobić
Bez ciebie nie mogę tego zrobić, mam tylko ciebie

##
#

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent.@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...