Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 22 stycznia 2013

Shin Jae - It hurts so bad 2013


Shin Jae - To tak bardzo boli

Kiedy powiedziałaś, że mnie kochałaś, kiedy powiedziałaś, że za mną tęskniłaś
Dni, kiedy razem płakaliśmy i śmialiśmy się - czy wszystkie je zapomniałaś?

#To boli, moje serce tak bardzo boli
To żałosne, moje serce skierowane do ciebie jest takie żałosne

##Moja miłość, za którą tęsknię jak szalony
Moja miłość, która cierpi przez tą miłość
Nie ważne jak bardzo płakałem, nie ważne jak bardzo się staram
Nie mogę cię wymazać moja miłości

#
##

Moja miłość, za którą tęsknię jak szalony

To nie koniec, nie
Moją miłością jesteś tylko ty
Stawiam krok w twoim kierunku, ciągle za tobą gonię
Ale ty coraz bardziej się oddalasz, moja smutna miłość

To boli, moje serce tak bardzo boli

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...