Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 stycznia 2013

Eric Nam - Heaven's door 2013


Eric Nam - Drzwi do nieba

Zapraszam cię do nieba

Wiatr jest tai przyjemny, koi mnie
Znowu zapalam płomień w moim sercu i idę razem z nim
Jest wiele nowych dróg, którą powinienem wybrać?
Czuję, że będę wiedział, gdy pójdę gdziekolwiek
Poruszające oczekiwanie nowego świata
Otwieram drzwi niebios z powodu ich miodowej słodyczy

Otwieram drzwi do  nieba
Idę nieznaną drogą, podążając za tobą
Czy kiedy zobaczę drzwi do nieba, otworzę je?
Chcę znaleźć moją prawdziwą odpowiedź

Droga do przebycia jest wciąż długa
Naprawdę podoba mi się ta podróż
W poruszonym sercu pojawiają się nerwowe uczucia
Mam wrażenie, że będę wiedział, gdy podążę za tym co jest dane

Moje serce drży po długiej tułaczce
Z powodu miękkiego jak sen uczucia


#Otwieram drzwi do nieba
Idę nieznaną drogą, podążając za tobą
Spotkam cię, jeśli otworzę drzwi do nieba?
Chcę znaleźć moją prawdziwą odpowiedź

Na końcu tej drogi, kiedy stoję koło ciebie
Czy mogę oczekiwać, że będę odrobinę bardziej dojrzały?
Jakie to byłoby uczucie być częścią twojego świata?

Znowu widzę światła nieba
Idę nieznaną drogą, podążając za tobą
Czy spotkam cię, jeśli otworzę drzwi do nieba?
Chcę znaleźć moją prawdziwą odpowiedź

#

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Eny.@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...