Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 stycznia 2013

Kim Jaejoong - One kiss 2013


Kim Jaejoong - Jeden pocałunek

Urodzony wolnym, niestety, ale jeden pocałunek, jedno serce
Ze spowolnionym oddechem dzielimy jeden pocałunek
Czuję go z oczami zamkniętymi w tym skomplikowanym uczuciu
Och, spróbuję ci pokazać
Wolny świat

Dlaczego nie przyszła moją drogą?
Czy nie jest za późno?
Wewnątrz mojej ciszy, moja droga
Na wąskim skrzyżowaniu nałożyłaś mi skrzydła
Pokazałaś mi drogę do nieba

Ponieważ urodziłem się jako ja, nie mogłem wiedzieć
O tym wspólnym pocałunku i tym szorstkim sercu
Moja ukochana, nauczyłaś mnie wyjścia do ukrytych wspomnień

Czuję, och moja droga?
Nie jest za późno?
Na wąskim skrzyżowaniu nałożyłaś mi skrzydła
Niebo świeci na ciebie, niebo świeci na ciebie

Czuję, jeden pocałunek, jedno serce x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...