Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 9 stycznia 2013

Kim Sori - Dual life 2013


Kim Sori - Podwójne życie

Nie mogę już tego dłużej znieść, jestem uwięziona wewnątrz mnie
Tak, budzę siebie i odbicie w lustrze (to nie ja)

Od stóp do głów
Zmieniam się w inną mnie
Teraz to początek
Nie chcę już tego ukrywać
Cokolwiek ci pokażę, jakkolwiek mnie widzisz
Nie oceniaj mnie

Pokażę ci inną mnie
Rozłożę moje ukryte skrzydła
Nie szukaj mnie uwięzionej wewnątrz ciebie
Będę tańczyć dopóki całe moje ciało nie stanie się wilgotne

#Podwójne życie, żyje podwójnym życiem x3
Będziesz zszokowany, kiedy zobaczysz inną mnie

BEAT A MIN BEAT A MIN*

Chcę swobodnie latać po wysokim niebie (chcę latać)

Od stóp do głów
Zmieniam się w inną mnie
Nie chcę zatracić siebie
Teraz chcę odnaleźć siebie
Nie chcę być uwięziona w granicach, które stworzyłam
Teraz to początek

Pokażę ci inną mnie
Rozłożę moje ukryte skrzydła
Obudzę siebie z zaklęcia
Dzień i podwójne życie, podwójne życie, podwójne życie

Znajdę swój własny świat
Poddam się mojemu elektryzującemu urokowi
Nie szukaj mnie uwięzionej wewnątrz ciebie

Będę tańczyć dopóki całe moje ciało nie stanie się wilgotne

#

Nie patrz na mnie z góry
Teraz odnajdę samą siebie
Daj mi odwagę

Teraz wierzę w siebie, moja fantazja w moim sercu
Teraz budzę się, fantazja we mnie

#

Podwójne życie, żyje podwójnym życiem x3
Będziesz zszokowany, kiedy mnie dzisiaj wieczorem zobaczysz

*tak było w oryginalnym tekście i nie mam absolutnie pojęcia co to znaczy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...