Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 stycznia 2013

Lady Jane - Hello 2013


Lady Jane - Witaj

Witaj, to zawsze ten sam uśmiech i to samo powitanie
Witaj, zawsze jesteś w tym samym miejscu
Witaj, też się uśmiecham, ale jestem odrobinę sfrustrowana
Witaj, oboje doskonale wiemy, że się lubimy

1, 2, 3.. do kiedy masz zamiar się wahać?
Czy spróbujesz wykonać ruch dopiero kiedy moje serce ochłodzi się?

#Chodź tutaj, pospiesz się, jak mężczyzna, podejdź do mnie, pospiesz się, odważnie
Czekam niecierpliwie, przyjdź do mnie i powiedz mi

##Chwyć moje ramiona i spójrz mi w oczy
Oszałamiająco wyszepcz mi do ucha
Że pragniesz tylko mnie na zawsze

Witaj och witaj witaj och witaj dziecinko x2

Witaj, bycie miłym, maniery, bycie delikatnym - to wszystko bardzo miłe, ale
Witaj, nie mogę mieć tchórzliwego mężczyzny

1, 2, 3.. do kiedy masz zamiar tylko czekać na szanse?
Czy twierdzisz, że powinnam być wyluzowana i pierwsza wyznać ci uczucia?

#
##

Lekko drżące usta, trzepoczące oczy
To takie słodkie, takie urocze
Ale doskonale wiem, co powiesz
Tyle mi wystarczy, ponieważ od początku czuję to samo

Takie trudne to było? Dlaczego jesteś taki nieśmiały?
Dlaczego kazałeś mi tak długo czekać? Naprawdę cię nienawidzę

Pocałuj mnie w usta, przyjdź do mojego serca
Teraz cała jestem twoja
Chcę zawsze kochać tylko ciebie

Witaj och witaj witaj och witaj dziecinko x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...