Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 stycznia 2013

INFINITE H feat. Bumkey - Special girl 2013


INFINITE H - Specjalna/wyjątkowa dziewczyna

Rzucanie ci ukradkowych wspomnień stało się moim nawykiem
Kiedy nasz spojrzenia czasami się spotykają, staję się aktorem, który zachowuje się jakby nic się nie stało
Akcja - czasami nagle wyobrażam sobie, że idę do ciebie i rozmawiam z tobą
Ale dlaczego zawsze zamieram, kiedy stoją przed tobą?
Nie wiem dlaczego dziewczyno
Moja fryzura jest lepsza niż u innych facetów
Nowiutka koszula, którą wczoraj kupiłem jest idealną dekalkomanią* niebieskiego nieba
Dzisiaj odrzucę swoja dumę i wyznam ci swoje uczucia
Jednak to nie jest łatwe, ponieważ bezmyślnie gapię się gdzieś indziej

#Piękna dziewczyno - uśmiechasz się przy mnie, tak bardzo cię lubię
Jesteś olśniewająca, jesteś piękna
Pragnę cię, więc mogę cię ukraść
Bo jesteś moją
Wyjątkową wyjątkową wyjątkową wyjątkową wyjątkową dziewczyną
Wyjątkową wyjątkową wyjątkową wyjątkową wyjątkową dziewczyną

Szanse, że zobaczę jak przychodzisz w pon, wt, śr, czw, pt
To, czego pragnę to bonus w weekend
Jeśli tylko mogę zobaczyć cię, idącą do mnie
Dam ci wszystko, nie ważne jakie są koszty
Żeby to zrobić, muszę cię przyciągnąć, potrzebuję swojego własnego uroku
Ponieważ faceci zawsze ustawiają się do ciebie w kolejce, muszę go K.O.**
Dziecinko, po prostu wygodnie się o mnie oprzyj, nie ruszę się
Jeśli przyjdziesz w moje objęcia, dam ci wszystko
Codziennie tylko dla ciebie będę trzymał mój grafik pusty
To właśnie chcę ci powiedzieć, kiedy wyznam ci swoje uczucia
Ale dlaczego rzeczywistość jest taka różna od mojego serca?
Nawet nie znasz mojego imienia
Dzisiaj znowu tylko w ciszy cię mijam

#

Wiosna, lato, jesień i zima
Nic nie musisz robić i jesteś taka piękna
Po tym jak pierwszy raz cię zobaczyłem, twoja sylwetka ciągle mi miga, nawet jeśli zamknę oczy
Yeah, taka słodka, tak seksowna, hej
Przez ciebie nic nie mogę robić
Cały dzień, całą noc

#

*technika malarska polegająca na ściskaniu farby pomiędzy dwoma warstwami materiału, np. papieru
**kill opponent - wykończyć przeciwnika

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...