Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 stycznia 2013

CN Blue - LaLaLa 2013


CN Blue - LaLaLa

Minęło dużo czasu
Wciąż byłaś piękna, kiedy przypadkiem cię zobaczyłem
Facet koło ciebie wydaje się być w porządku
Nigdy nie puszczaj jego ręki

Och zostawiłem cię, pozwoliłem ci odejść, ponieważ cię kocham
To raczej miłe, chociaż mnie nienawidzisz
Przynajmniej się śmiejesz

#Od razu się śmiejesz, chociaż twój chłopak to nie ja
Och lalalalala nananananan
Och od razu jesteś szczęśliwachociaż twój chłopak to nie ja
Och lalalalala nananananan cieszę się

(Cieszę się, musisz być szczęśliwa, musisz być szczęśliwa)

Na początku nie wiedziałem
Nie wiedziałem nawet o miłości, więc cię raniłem
Chyba teraz znam twój codziennie raniony przeze mnie umysł

Och pozwalam ci odejść, ponieważ było mi przykro i byłem wdzięczny
Nie zauważasz tego, ale wszystko dobrze idzie
Przynajmniej jesteś szczęśliwa

#

Jeśli mnie zostawiłaś i spotkałaś inną słodką miłość
Och lalalalala nananananan
Och nawet jeśli mnie zostawiłaś, przynajmniej teraz jesteś szczęśliwa
Och lalalalala nananananan

Jest w porządku, hej dziewczyno ani nie chcę pojawić się przed twoimi oczami, ani sprawiać, że będziesz zmęczona
Jesteś tak piękna jak zawsze
Ciągle cię wspieram i mam nadzieję, że staniesz się autentycznie szczęśliwa
Miłość? Nie wiem, ale w każdym razie kochałem tylko ciebie jak szalony
Teraz słowa są bezużyteczne, więc przestanę i zostawię cię
Ominę

angielskie tlłmaczenie kpoplyrics.net



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...