Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 stycznia 2013

So Ji Sub feat. Younha - Picnic 2013


So Ji Sub feat.Younha - Piknik

Ciągle patrzę w lustro z powodu mojego obcego odbicia
Dzisiaj wieczorem nikogo tutaj nie ma, ale ciągle czuję ciepło
Nie wiem dlaczego, ale słyszę od innych, że ostatnio dużo się uśmiecham
Może zmieniły się moje przyzwyczajenia, nawet sposób w jaki mówię
Jest wiele rzeczy, których jestem ciekawy, jak na przykład co teraz robisz ?
Jest późno w nocy, ale powinienem czy nie do ciebie zadzwonić?
Ciągle jestem nieśmiały, kiedy zazwyczaj jestem odważny
Martwię się, że mnie nie polubisz, ponieważ ostatnio nie jestem sobą
To uczucie jest jak ciepła kawa, mam nadzieję, że nie ostygnie
Moje serce jest codziennie szczęśliwe, mam nadzieję, że też to czujesz

Przez szare chmury pada deszcz
Pada całą noc, ale nie przestanie
Do drżących dni serca, kiedy nie mogłam zasnąć
Jak dzień pikniku - żegnaj

#Jak dziecko, które wybiera się na piknik
Moje serce wali tylko na samą myśl o tobie
Proszę, odpowiedz mi jak gwizd
Denerwuję się z powodu słów kocham cię

##Przyszedł do mnie dzień miłości
Dzień, kiedy wschodzi jasne słońce
Tęsknię za tymi dniami

Spotkałem wielu ludzi
Czułem namiętne uczucia
Ale to jest inne - wszystkie kobiety, które mnie minęły
Już ich nie pamiętam - właśnie jestem po raz pierwszy zakochany
Chcę dla ciebie wszystko zrobić, ponieważ dostałem ciebie prezent, którym jesteś ty
To nie będzie wystarczające, nawet jeśli będę ci przez wieczność odpłacał, przyjmiesz mnie?
Co noc pożyczę ci swoje szerokie ramiona
Pokażesz mi swój nieśmiały uśmiech?

Rozpakowuję bagaż, który wcześniej spakowałam
I zaczynam wyciągać szczęśliwe wspomnienia
Więc płyną łzy - ani nie mówią, ani już nie odrzucają - żegnaj

#
##

Kiedy jestem sam na pustych ulicach
W dni, kiedy wiatr jest zimny
Mija czas i mija miłość
Więc czy moje serce stanie się silniejsze?

#
##

Ten deszcz nie przestanie padać
Z odległego nieba
Pada deszcz

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...