Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 stycznia 2013

Boyfriend - Good night 2012


Boyfriend - Dobranoc

Do widzenia, nie chcę cię puścić, powiedzieliśmy tylko pa
Czas leci, chociaż czuję jakbyśmy  nie robili nic specjalnego

Do widzenia, wejdź pierwsza, zobaczę jak wchodzisz i pójdę
Żeby nie być samotnym wracając do domu

Smutno mi, za każdym razem jest mi przykro, chociaż niedługo cię zobaczę
Tęsknię za tobą nawet gdy przed chwilą cię widziałem

#Jest tak, ponieważ chcę być z tobą nawet sekundę dłużej
Nie zauważyłaś tego? Jestem takim głupcem, który myśli tylko o tobie
Chcę czuć cię nawet sekundę dłużej
Moja głowa jest pełna myśli o tobie nawet kiedy jestem z tobą lub sam
Dobranoc, dobranoc dziewczyno
Dobranoc, spotkajmy się znowu w snach

Dobranoc, nie oderwę oczu
Delikatnie cię pogłaszczę swoim umysłem w tym świetle gwiazd
To zbyt długo, na zewnątrz wciąż jest ciemno, nawet kiedy budzę się w środku nocy
Zaczynam się zastanawiać, co teraz robisz po tym jak się ze mną pokłóciłaś

#

Nic nie mów, po prostu w tajemnicy przyjdź do mnie taka jak jesteś
Ni idź dzisiaj wieczorem do domu, dobranoc, z tobą w moich ramionach
W tej chwili wyglądasz o wiele jaśniej
Tej nocy, kiedy światło gwiazd i księżyca zasnęły
To czas, który był przygotowany, żeby zapewnić tylko tobie moje przytulne ramiona i słodką kołysankę

Gdybym mógł, to chcę cię tulić cały dzień
Ty przy mnie, ja przy tobie, patrzymy tylko na siebie
Chcę cię czuć nawet sekundę dłużej, tylko patrzeć na ciebie
Moja głowa jest pełna myśli o tobie nawet kiedy jestem z tobą lub sam


Dobranoc, dobranoc dziewczyno
Dobranoc, spotkajmy się znowu w snach

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



1 komentarz:

  1. Co za cudna piosenka!
    Ach chyba ją teraz będę słuchać przed spanie m;*

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...