Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 stycznia 2013

Just - Green rose 2005 (Green Rose OST)


Just - Zielona róża

#Mówią nie, nikt nie powinien
W smutnym losie też, ta tęsknota zawsze tam dla ciebie będzie
Nigdy tego nie doświadczyłem
Ponieważ moje życie zatrzymuje się [stojąc] przed tobą

Byłoby wspaniale gdyby szczęście i okrutna rozpacz były snem
Bardziej niż przez wieczność nie być w stanie zbudzić
Wolę nie spać
Jako sposób na poradzenie sobie z ranami
Próbowałem się ochronić przed miłością

Mówią nie, nikt nie powinien
Nie mając się też czego chwycić, ta tęsknota zawsze tam dla ciebie będzie
Nigdy tego nie doświadczyłem
Ponieważ moje życie zatrzymuje się [stojąc] przed tobą

Chciałem tylko odłożyć na bok niekończące się łzy, które mi dałaś

#

Jeśli to nie jest na tym świecie
Zatem na następnym świcie też nie będę wiedział
Że będę wolny od tych trudów, jeśli znowu się narodzę
Będę tutaj czekał, czekał na ciebie
Kocham cię, to mój cały powód do życia
Pamiętaj, w ostatniej chwili
Twoje imię będzie ostatnim, które zawołam

angielskie tłumaczenie Yugauni Lyrics



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...