Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

2YOON feat. Ilhoon - Nightmare 2013


2YOON feat. Ilhoon - Koszmar

Teraz, jeśli widzisz mnie w swoich snach
Możesz powiedzieć, że to jest to w co chcę i pragnę wierzyć
Tylko ciebie potrzebuję
To będzie moja ostatnia miłość i ostatnia piosenka
Dziecinko, myślę, że dotarło to do ciebie, to nadchodzi, zaczynamy

Tak jak wczoraj
Dzisiaj znowu śnię ten sam sen
Na wypadek, gdybym była cię w stanie zobaczyć
Bezustannie cię szukam
Bez końca się błąkam
Och nie dziecinko

Nic nie ma, jak wariatka cię szukam
Jestem wyczerpana od błąkania się, zagubiona całą noc
Zaraz upadnę
Chcę się poddać, odwracam się
Właśnie wtedy się pojawiasz

#Codziennie, podczas tego samego snu
Przychodzisz do mnie
Budzę się, kiedy chwytam twoją dłoń
Zawsze w tym samym miejscu
Patrzysz na mnie uwięziony przez siebie

##Proszę, otwórz bramę
Drzwi się nie otwierają
Proszę, otwórz bramę
Proszę, wyciągnij mnie, proszę, uratuj mnie
Obudź mnie z tego snu

Rozczarowanie z mojego snu x4

Nie podobało mi się to, ty ciągle pojawiający się w moich snach
Nienawidziłam tego, próbowałam cię wymazać (próbowałam)
Wykasowałam twój numer, spaliłam listy
Podarła każde zdjęcie
Nie ma nic, w moim śnie ufałam ci

Nie ma sensu, dzisiaj wieczorem też cię szukam
Płaczę, myśląc o tobie, przenoszę kroki
Całą noc idę, dopóki nie wyschną moje łzy
Właśnie wtedy się pojawiasz och nie

#
##

Co czułem, kiedy czas wtedy upływał
Nie mogłem cię ochronić
Tylko z pustymi uczuciami
Nawet przez chwilę nie mogłem tego wytrzymać
Przepraszam, że nie mogłem być silnym mężczyzną
Ale wiesz, nawet jeśli to brzmi jak wymówka
Nigdy cię nie zapomniałem
Wiedziałem, bałem się, że
Wciąż się z tobą widywałem nawet wtedy gdy wiedziałem
Bardziej niż uczucia, które mogą się łatwo zmienić, głębsza miłość
Nie mówię, że czułem to samo co ty
Ale zrobiłem wszystko co mogłem
Nawet jeśli chciałem cofnąć czas
Pożegnanie, żegnaj

#
##

Rozczarowanie z mojego snu x4

Wiesz, kocham cię
Bardziej niż głos może powiedzieć
Czy to tylko sen
Obudź się

angielskie tłumaczenie Chris@4-minute



2 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za tłumaczenie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO BARDZO ♥ tą piosenkę :D
    Dziękuję!!!! :*

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...