Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

2YOON - Why not 2013


2YOON - Dlaczego nie

Oczy patrzące na mnie sprawiają, że mam dreszcze, jest zimno
Co noc tak uciekam
Unikam strzał, którymi strzela we mnie świat

#(Po prostu mnie zostaw) dlaczego nie, zostaw mnie samą
Nie kpij ze mnie, odejdź
Nie ma miłości, którą trzeba krytykować
Albo trzeba gdzieś jej wybaczać

##Dlaczego nie, nawet jeśli zostałam z tyłu
Nawet jeśli jesteśmy rozdarci w ciemności
Jesteś wszystkim co mam

Na początku nie wiedziałam, że różniłeś się od innych
To, co zbliżyło się do mojego serca, to byłeś ty
Nawet jeśli to niewiarygodne, nawet jeśli mówisz, że to nie może się stać

#
##

Dobranoc, słodkich snów, żeby nikt nie wiedział
Zostało wypowiedziane małe pożegnanie, zbledło

Nawet jeśli wszyscy nazwą nas szaleńcami i zimno się odwrócą
Tylko ty i ja musimy być szczęśliwi

#
##

Dlaczego nie, zostaw mnie samą
Dlaczego nie, nawet jeśli zostałam z tyłu
Miłość z niczym oprócz łez

angielskie tłumaczenie Chris@4-minute




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...