Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

Zia - Will you come 2012 (Time slip dr. Jin OST)


Zia - Czy przyjdziesz

W mojej głowie, w moich oczach, w moim sercu
Jesteś ty ty ty
Nawet jeśli minie wiele lat, będzie tak samo
Na zawsze jesteś moją miłością

Płakałam i śmiałam się bez powodu
Chociaż nie było słów, wierzyłam, że to była miłość
Ale kiedy widzę jak się oddalasz
Moje serce staje się takie ciężkie

Przyjdziesz? Będę bez ciebie szczęśliwa?
Jak mogę, kiedy moje serce tak bardzo boli?
Nie mogę być z tobą? Nie mogę?
Być z tobą, za którym tęsknię, który żyjesz w moim sercu
Teraz?

Nawet jeśli nigdy się nie dowiesz co czuję
Nie ważne jak wiele złych wspomnień jest wyrytych
To wdzięczne dni, które sprawiają, że się uśmiecham
Nie ma nawet jednej rzeczy do wyrzucenia

Przyjdziesz? Będę bez ciebie szczęśliwa?
Jak mogę, kiedy moje serce tak bardzo boli?
Nie mogę być z tobą? Nie mogę?
Być z tobą, za którym tęsknię, który żyjesz w moim sercu
Coraz bardziej się oddalasz

Czy to tylko do teraz?
Czy to ekstrawagancja, jeśli oczekuję więcej?
Proszę, odpowiedz mi

Czy miłość przyjdzie, czy ty przyjdziesz?
Czy też będziesz za mną tęsknił?
Powiedz, że tak jest, musi tak być
Ponieważ cię kocham, ponieważ to miłość
Dla mnie ta miłość jest jedną i jedyną w moim życiu
Proszę daj mi tą miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...