Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

Jaejoong - Living like a dream 2012 (Time slip dr. Jin OST)


Jaejoong - Żyjąc jak we śnie

Pamiętam, że byłaś moją dziewczyną, którą tak bardzo kochałem
Pamiętam przynajmniej ciebie
Nawet z upływem czasu, pozostaje twój oddech, więc bardzo cię cenię
Jakbyś była w moim objęciach

To może być sen - ta płytka blizna, którą ci zostawiłem
Może być dla mnie głęboką karą
Płaczę przez długi czas, ponieważ jest mi przykro
Jestem w nieznanym miejscu, jakby to był inny świat
Zostawiłaś mnie we wspomnieniach?
Chociaż jesteś przy mnie, to tak jakby cię tu nie było

Nie mogę zwlekać w miejscu, które już cię nie ma
Martwię się, że zacznę cię nienawidzić, jeśli kochasz kogoś innego
Więc płaczę przez długi czas
Jestem w nieznanym miejscu, jakby to był inny świat
Kochasz inną osobę?
Jakbyś była szczęśliwa nawet jeśli mnie tu nie ma?

Nie ważne w jakim jestem czasie, dla mnie, jesteś tylko ty
Nawet jeśli wszystko się zmienia, idę do ciebie

Nawet jeśli nie ma mnie tam dla ciebie, możesz się uśmiechnąć tak jak robisz to teraz?
Chociaż tak żyję, to tak jakbym wcale nie żył
Po prostu  nie wiem, z tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...