Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

Yang Yoseob - Look at me now 2012


Yang Yoseob - Spójrz teraz na mnie

Dziecinko spójrz teraz na mnie, spójrz teraz na mnie x2

Księżyc, który dzisiaj wieczorem jasno na mnie świeci (w porządku)
Na całym ciele mam słodki zapach
Czekam na ciebie, świtało świec (tak miło)
Przypomina moje serce, jest całe rozpalone

Pomiędzy nami jest ściana przyjaźni
Ale do jutra roztopi to cały śnieg
Trzymając twoją dłoń, trzymając cię w objęciach
Chcę całą noc dla ciebie śpiewać

Nie patrz zbyt daleko, teraz tam jest osoba
Który pragnie cię jak idealnie pasujących ubrań i tą osobą jestem ja

Dziecinko spójrz teraz na mnie teraz teraz
Dziecinko spójrz teraz na mnie teraz teraz
Dziecinko spójrz na mnie

Zimny wiatr, który wieje odpowiednio (w porządku)
Pewnie dzisiaj uczyni cię nawet samotniejszym
Moje usta od dmuchania balonów przez całą noc (och ma)
Jak moje serce, nadmuchuje się

Mam zamiar dać ci to, czego potrzebujesz
Jeśli tego pragniesz, wszystko ci dam
Trzymaj moją dłoń, obejmij mnie swoimi ramionami
Śpiewaj mi całą noc

Nie patrz zbyt daleko, teraz to jest osoba
Która pragnie cię jak idealnie dopasowanych ubrań i tą osobą jestem ja

Dziecinko spójrz teraz na mnie teraz teraz x2

Teraz nie mam nic więcej, żeby ci dać
Już wzięłaś całego mnie

Dziecinko spójrz teraz na mnie teraz teraz
Dziecinko spójrz teraz na mnie teraz teraz
Dziecinko spójrz teraz na mnie
Spójrz teraz na mnie
Spójrz teraz na mnie
Spójrz teraz na mnie

angielskie tłumaczenie yongism@bts2rising


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...