Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

Yang Yoseob - You don't know 2012


Yang Yoseob - Nie wiesz

Cały dzień pojawiasz się przed moimi oczami
Przez ciebie, nic nie mogę zrobić
Pojawiasz się nawet w moich snach, wstrząsając mną
Kiedy się budzę, rozglądam się, szukając cię

Kiedy idąc ulicą, widzę ładne ubrania, ciągle myślę o tobie
Kiedy jem smaczne jedzenie ja (myślę o tobie)
W dobry słoneczny dzień jak dzisiaj
Randka z piękną tobą (jakie słodkie by to było?)

#Nie wiesz, że taki jestem
Nie mogę się zbliżyć, bo jesteś kimś o wiele więcej niż ja
Jednak, nawet jeśli nie wiesz
Bez względu na to, że nie mogę wyrazić swojego serca, nie mogę się powstrzymać

Wszystko wygląda inaczej
Z twojego powodu
Nawet delikatne bryza ekscytuje mnie

Kiedy patrzę na pary na ulicy, ciągle o tobie myślę
Kiedy mam wolny weekend ja (myślę o o tobie)

W dobry słoneczny dzień jak dzisiaj
Randka z piękną tobą (jakie słodkie by to było?)

#

Nie wiesz o tej miłości, którą sam zacząłem
Ale ponieważ tak bardzo za nią tęsknię, wierzę, że się spełni

#

angielskie tłumaczenie yongism@bts2rising



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...