Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

Mighty Mouth - Goodbye 2012

Piosenka jest podziękowaniem dla fanów za to, że byli z nimi przez te lata, które zostało nagrane, ponieważ duo musi przymusowo zawiesić swoją działalność - Sangchu rozpoczął dwuletnią służbę wojskową.


Mighty Mouth - Żegnaj

#Dziękuje ci za cały ten czas, teraz mówimy żegnaj
Było ciężko przeze mnie, prawda? Przepraszam za wszytko - żegnaj
Żegnaj żegnaj żegnaj teraz nadszedł czas

Oppa* będzie tylko chwilę, wiesz, że wszystko będzie dobrze
To nic wielkiego, nie płacz, jeśli płaczę, też stanę się smutny
Wszyscy inni też muszą iść, wiesz to - ostatnio, jest krócej niż wcześniej
Ale oni mówią, że to jest inne wewnątrz i na zewnątrz - wewnątrz czas płynie powoli i szybko na zewnątrz
Kiedy masz czas, napisz mi list, daj mi znać jak mają się sprawy na zewnątrz
Jeśli masz czas, przyjedź mnie odwiedzić, nigdy tego nie zapomnę i ci się odpłacę
Jak kłamstwo, minąłem już trzydziestkę, ale wciąż dobrze się dostosowuję
Wiesz, jestem jak pan Energizer, zawsze wypełniony pozytywną energią

#

Nawet do wczoraj tak się nie czułem
Muszę jakoś ukryć swoje słabe punkty
Muszę mieć silne serce, ponieważ wiem, że tobie będzie trudniej niż mi
Ukrywam swoje łzy za uśmiechem i ciężkimi krokami
nie martw się, jestem zawsze jasny gdziekolwiek jestem
Chociaż to miejsce jest nieznajome, znasz faceta takiego jak ja, szybko się dostosuję
Zawsze będziesz czuć to samo - wiem, ale już czuję się odrobinę pusty
Odrzuć wszystkich innych niż ja facetów - szczerze, o to się najbardziej martwię
To nie jest pożegnanie, ale długa podróż
Zostawmy dzisiejszy dzień jako jedno z naszych wspomnieć
Ponownie spotkajmy się tak jak jesteśmy teraz
Następnym razem kiedy się spotkamy, będziemy mieli szczęśliwe przywitanie

#

Powiedziałeś żegnaj, ale nie będę płakać
Obiecaj, że nie zapomnisz tej chwili
Nawet jeśli nie pamiętamy i nasze serca bolą, zostawmy to takim jakie jest

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...