Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

Yang Yoseob - Although I/Even then I 2012


Yang Yoseob - Chociaż ja/Nawet wtedy ja

#Nawet wtedy muszę się uśmiechać, to ostatni raz, kiedy mnie widzisz
Jakoś to przeżyję, nie martw się o mnie i bezpiecznie wracaj

Żyjesz moją duszą
Dlatego płyną łzy, muszę cię teraz odesłać
Nie, niech nie będzie ci przykro, dobrze zrobiłaś zostawiając mnie

##Ale wciąż od czasu do czasu będziesz o mnie myśleć
Naprawdę od czasu do czasu, będziesz o mnie myśleć
Więc jak mam dobrze się miewać?
Ale mimo to zapomnij mnie na zawsze

Teraz żegnaj moja miłości zostawiasz mnie tylko z bliznami

#

Dotyk twojej skóry jest taki realny
Uczucie przez tą nieskończoną noc, moje obce serce
Nawet o tym nie myśl, dobrze zrobiłaś zostawiając mnie

##

Teraz żegnaj moja miłości zostawiasz mnie tylko z bliznami

#

Mój ostatni wyraz twarzy, który zobaczysz (powinienem się uśmiechać...)
Twoje ostatnie pożegnanie (nawet wtedy ja, jakoś...)

angielskie tłumaczenie yongism@bts2rising

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...