Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

Melody Day - All looks like you 2012 (King of dramas OST)


Melody Day - Wszystko wygląda jak ty

Kiedy jestem tak z tobą, czuję jakbym była w filmie
Normalny dzień staje się cudem, kiedy jestem koło takiej jak ty osoby

#Moje dni, które wydawały się być zimą, stały się jasna po spotkaniu podobnego do wiosny ciebie
To jest słodkie, moje serce się uśmiecha, wszystko na świecie wygląda jak ty

Kiedyś kochałam tylko siebie
Byłam uwięziona w świecie nazywającym się JA
Moje serce bije i ciągle galopuje
Jestem ciekawa świata nazywającego się TY

#

Trudny świat teraz wydaje się być miły, niczego się nie boję
Chcę być świetną osobą, chcę być dobrą osobą
Jesteś cudem mojego życia

Moje dni, które były nudne, po spotkaniu cudu nazywającego się ty teraz lśnią
Na końcu normalnego dnia moje serce znowu bije

Kocham cię, kocham cię, kiedy jesteś przy mnie, staję się odważniejsza
W życiu nadejdzie smutek, ale jeśli jestem z tobą, mogę się teraz uśmiechać

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...