Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

LYn - Rain down 2012 (The sun and the moon OST)


LYn - Pada

Proszę, padaj na mnie - lepiej jeśli to ulewa
Wić moje łzy nie zostaną przez niego zauważone
Od mojej głowy do stóp, jeśli do końca przemoczy moje ciało
Nikt nie będzie wiedział czy płaczę, czy nie

Padaj na mnie, proszę - ukryj mnie w deszczu
Ocal mnie tak, że nikt nie zobaczy mojej poplamionej łzami twarzy
Z powrotem do czasu, kiedy byliśmy jednym, do czasu, kiedy uśmiechałam się przy nim
Proszę, zabierz mnie tam - proszę zawróć nas
Nienawidzę cię za zostawienie mnie

Zatrzymałam swoje głupie kroki, które zgubiły swoją drogę
Wypuszczam westchnienie i kolejne westchnienie - do kiedy muszę taka być?
Powiedz mi dlaczego... proszę - gdzie idę?

Co mogę zrobić, żeby cię zapomnieć? Próbuję przypomnieć złe wspomnienia, ale
Myślę tylko o dobrych czasach, a moje serce staje się coraz bardziej zmęczone
Tak jak słowa konkretnej piosenki, próbuję cię zapomnieć jako tylko osobę
Ale chociaż próbuję, to nie jest takie łatwe jak brzmi
Wybacz mi za sprawienie, że tak odszedłeś
Przepraszam za zrujnowanie naszej miłości, przepraszam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...