Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

LYn feat. Hae Geum - Teddy bear 2012


LYn feat. Hae Geum - Pluszowy miś

#Palę resztki biletów z filmów, które razem widzieliśmy
Biję pluszowego misia, którego dla mnie kupiłeś
Naprawdę mocno płaczę, ale wciąż nie czuję ulgi

Wyrzucam telefon, który razem kupiliśmy
Ściągam 100-dniowy pierścionek, który mi kupiłeś
Wyrzuciłam wszystko, co mi dałeś, ale wciąż nie mogę cię zapomnieć

##O niczym nie myślę
I nie chcę się z nikim spotykać
Nie wiem czy to jest to czym jest miłość

Nic nie chcę mówić
Nie chcę odbierać żadnych telefonów
Nie wiedziałam, że to będzie takie trudne

To nie tak, że kochaliśmy się przez sto lat
Ledwo przetrwaliśmy 100 dni
Ale nawet kiedy unoszę łyżkę, myślę o tobie i pojawiają się łzy
Ciągle o tobie myślę - płaczę i płaczę, ale wciąż pojawiają się łzy

###Wymazuję czerwone serce
Usuwam twój numer z pierwszego miejsca w telefonie
Zmieniam go na inny numer, ale to ciągle nie działa

####Sprzątnęłam nazbierane zdjęcia
Podarłam listy, które mi napisałeś
Próbuję wszystkiego co mogę, ale to nie działa

#####Mam zamiar spotykać się z przyjaciółmi i taż z innymi facetami
Mam też zamiar dobrze jeść i pić
Ale to zabawne, bo wszystkiego próbowałam
Ale jedyne co nie działa, to zapomnienie ciebie

##

Nic nie chcę mówić
Nie chcę odbierać żadnych telefonów
Nie wiedziałam, że to będzie takie trudne
Nie wiedziałam, że to będzie takie trudne

###
####
#####
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...