Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 grudnia 2012

C-CLOWN - Cold 2012


C-CLOWN - Zimno

Co tam dziewczyno
Wiesz, że minęło dużo czasu i tęskniłem za tobą
Ale teraz jest zimno

Wracając do domu, pośród wielu ludzi poczułem znajomy zapach
Od razu zauważyłem, że to byłaś ty

Byłem tak zadowolony, że naturalnie się uśmiechnąłem
Ale wydawało się, że ty nie, zapanowała niezręczna cisza

#Przez chwilę brakowało mi słów
Długo nad tym myślałem
Zasługuję na to, mamy nasz niekorzystny koniec

##Jest tak zimno, ty i ja staliśmy się nieruchomi
Jest tak zimno, jesteśmy tacy inni niż w przeszłości
Jestem taki zimny dla ciebie, która stałaś się dla mnie taka zimna

Właściwie wszystko widzę w twoich oczach, chociaż nic nie mówisz, ale tylko się uśmiechasz
Nie możesz owinąć w bawełnę moich oczu
W tej danej zimnej nocy, po prostu nie zapomnij tego
Wygląda na to,że jeszcze mnie nie lubisz, tylko powiedz mi dlaczego

Twoje usta są takie zimnie, że czuję, że mogą zamrażać rzeczy, twoje każde słowo jest bardzo zimne
Sztylet poleciał w moją stronę, co powinienem teraz zrobić? (jesteś zimna jak lodowa zima)
Wciąż na ciebie patrzę, tak na ciebie patrzę

#
##

Twoje serce jest takie zimne, takie zimne
Mocno cię trzymam, żeby nie zostać z tobą rozdzielony
Więc trzymaj się mnie dziecinko
Jesteś taka piękna, ale jak mogę dać sobie z tobą spokój?
Taka idealna dziewczyna jak ty

Też myślę dzisiaj tylko o tobie
Jestem bardzo szczęśliwy patrząc na ciebie i śmiejąc się pani
Nie wiem, ale czuję jakby mój umysł miał się rozpuścić, kiedy patrzę na ciebie całą noc
Myślę, że dzisiaj znowu odwrócisz swoją twarz

#
##

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...