Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Lee Seung Gi - Words that say I love you 2012


Lee Seung Gi - Słowa, które mówią kocham cię

"Przepraszam" po tych krótkich słowach rozłączyłem się
Nie było nic wyjątkowego, żadnego poruszenia
I wszystko po prostu się toczyło

Po długim czasie dostałem twój list
Mówiłaś, że to było dla ciebie zbyt trudne
Że kochanie mnie, zrozumienie mnie było dla ciebie zbyt trudne
Że już nie chcesz tego robić

#Słowa "kocham cię" nie potrafiłem powiedzieć tych zwykłych słów
I raniłem cię, byłem taki zły
Zostawmy wszystkie smutne wspomnienia za nami
I zacznijmy jeszcze raz jak w chwili, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy

Jest w porządku, będzie w porządku
Próbuję to ciągle powtarzać, ale wciąż płyną łzy
Moje serce ciągle cierpi, chyba nie mogę pozwolić ci odejść
Chyba nie mogę cię zapomnieć

# x2

angielskie tłumaczenie Zu Ida



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...