Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 grudnia 2012

Jung Dong Ha - Look at you 2012 (I miss you OST)


Jung Dong Ha - Patrzę na ciebie

Boję się im bardziej na mnie patrzysz
Chyba ciągle doprowadzam cię do płaczu
Ponieważ moje pokryte bliznami serce może cię blisko przyciągnąć
Z trudnością się odwróciłem

Boję się im bardziej się od ciebie oddalam
Ponieważ mam wrażenie, że nigdy nie będę mógł wrócić
Na wypadek gdybym miał cię na zawsze stracić, na wypadek gdybyś mnie zapomniała
Więc nie mogę nigdzie iść

Nie wiem dlaczego taki jestem
Ale jedno co wiem to, że cię kocham

#Kocham cię, kocham cię
Nikt na świecie nie może zastąpić tej miłości
Jesteś w miejscu, które mogę dosięgnąć
Ale nie mogę cię mieć
Ale chociaż pojawiają się łzy, wciąż na ciebie patrzę

Nie wiem, gdzie jest koniec
Ale jedno co wiem to, że nie mogę przestać

#

Gdybym tylko mógł wrócić do początku
Czy bylibyśmy inni? Bylibyśmy szczęśliwi?

Im bardziej cię kocham, tym bardziej jestem samotny
Nie mogę znieść tej tęsknoty
Więc nie mogę cię wypchnąć z najgłębszej części mojego serca
Chociaż pojawiają się łzy, wciąż na ciebie patrzę
Tęsknię za tobą, więc na ciebie patrzę

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...