Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 grudnia 2012

Byul & Shorry J - Reminds me of you 2012 (I miss you OST)


Byul & Shorry J - Przypomina mi o tobie

#Chyba mam tylko ciebie, chyba tak jest
Myślę tylko o tobie
Kiedy widzę dobre rzeczy i kiedy chodzą w dobre miejsca
Myślę o twojej twarzy

Tylko gapię się na swój telefon i myślę, przyjdziesz, nie przyjdziesz
Dzisiaj wieczorem mówię do ciebie w moim sercu
Nawet jeśli mnie nie czujesz, proszę wiesz to
Powinienem wyjąć moją miłość, która jest ukryta w mojej kieszeni?
Naprawdę cię lubię, jestem głodny twojej miłości
Ale kiedy stoję przed tobą, ściana nazywająca się ty jest zbyt wysoko

(Znasz moje serce? Znasz?)
Nie wiesz, że jest facet taki jak ja
Nie znasz mnie - dzisiaj znowu jestem wypełniony zmartwieniami i myślami
(Nie znasz mojego serca, nie znasz)
Powinienem dać cynk o swoich uczuciach, żebyś się dowiedziała? Powinienem cię po prostu zaskoczyć i wyznać ci je?

#

Kap kap kap - tak bardzo jak pada deszcz
Myślę o tobie

Zaufaj mi, zawsze sam cierpię
Jedyne co trzyma moją rękę, to uchwyt w autobusie
Bez ciebie będę zawsze sam
Będę po prostu czeka, przygotowując się, żeby stawić ci czoła
W takie deszczowe dni, zawsze wyobrażam sobie, że idę z tobą
W sercu mam tylko ciebie, ale ty po prostu nie wiesz - jestem taki zły


(Znasz moje serce? Znasz?)
Zamiast lornetki lubię mikroskop
Od początku chcę z bliska na ciebie patrzeć, chcę cię poznać
(Nie znasz mojego serca, nie znasz)
Tylko myśląc o tobie, moje serce staje się takie zdrowe
Spójrz, moja miłość tak bardzo urosła

#

Gorliwie się modlę
Żeby zawsze przy tobie być
Że wszystkie moje sny staną się rzeczywistością
Że będziesz się jasno do mnie uśmiechać, kiedy rano się zbudzę

Co powinnam zrobić? Mogę to zrobić?
Widzę tylko ciebie
Gdziekolwiek jestem, cokolwiek robię
Patrzę na ciebie

Kap kap kap - tak bardzo jak pada deszcz
Myślę o tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...