Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 20 grudnia 2012

Joosuc feat. Ailee – I forgot you 2012


Joosuc feat. Ailee - Zapomniałem cię

Ostatni przeżywam ciężkie chwile
Ale um, ty nie
Yeah, byliśmy dobrzy, mam na myśli, że nie mogę już cię widzieć

Zapomniałam cię
Myślę, że chyba cię cię zapomniałam
Zapomniałam cię
Chociaż pewnie będę za tobą tęsknić
Ale dlaczego za każdym razem pojawiasz się w moich snach?

W zeszłym roku po raz pierwszy świętowałem Halloween
Mumie, piraci, chodźcie za mną
Jack-O-Lantern*, byłem wampirem
Małe światła były naszymi własnymi małymi ogniskami
W Święta przypadała nasza pierwsza rocznica i prostu udekorowaliśmy nasze drzewko
Poszliśmy też odliczać do Nowego Roku
Myślałem o naszej przyszłości i byłem taki szczęśliwy

#Ale z upływem czasu
Nasze wezbrane wspomnienia zaczęły blednąć
Nawet rzeczy, które miały twój dotyk
Zaczęły jedna po drugiej znikać z mojego pokoju
Nawet kiedy stałem samotnie przed kinem
Nawet kiedy inne pary się na mnie gapiły
To już nawet nie jest niezręczne
Myślę, że całkowicie się przystosowałem

##Zapomniałam cię
Nawet twoją uśmiechniętą twarz
Zapomniałam cię
Nawet dzisiaj o tobie nie myślę
Zapomniałam cię
Ale dlaczego za każdym razem pojawiasz się w moich snach?

Biegniesz do mnie
Biegniesz z daleka
Potem tak radośnie do mnie przywierasz
Codziennie na ciebie patrzę, ale codziennie drżę
A ty dałaś mi kolor, więc podobałaś mi się
Podążałem za tym nieuniknionym przyciąganiem
Tak, sprawiasz, że oddycham jak czyste powietrze

#
##

Nie czuję cię i nie widzę twojego uśmiechu
Nigdy nie zobaczę twojego jasnego uśmiechu
Wciąż cię potrzebuję, nie mogę cię zobaczyć przynajmniej w moich snach?
Chcę zobaczyć twój uśmiech

Hej dziewczyno, nie widzę twojego uśmiechu
Hej, nie ma nikogo w moim życiu
Hej, są tylko blizny, więc chcę przestać liczyć nasze rocznice
Hej, znowu przychodzi zima
Hej, dni stają się krótsze
Więc chwile śnienia stają się dłuższe
Mam nadzieję, że teraz będę codziennie mógł widzieć twój uśmiech

##

Nie pamiętam cię
Nie pamiętam cię teraz
Teraz już wcale o tobie nie myślę
Chcę wymazać swoje wspomnienia o tobie

Nie pamiętam cię
Nie pamiętam cię teraz
Teraz już wcale o tobie nie myślę
Nie chcę cię dzisiaj zobaczyć w moich snach
Zapomniałam cię

*latarnia wydrążona w dyni, tradycyjny symbol Halloween

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...