Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 20 grudnia 2012

4Minute - Welcome to the school 2012 (School 2013 OST)


4Minute - Witamy w szkole

Powiedz mi co, powiedz mi coś
Nie ważne co powiesz
Teraz naprawdę nie mogę tego znieść
Wiesz dlaczego robię to, co robię?

#Ach 4 - nigdy nie przegramy
Och 4 - chcemy z wszystkimi wygrać
Ach 4 - dzień za dniem, bez upadku
Och 4 - gra się zaczyna

##Wszyscy jesteście piękni na wasz własny sposób
Musicie wiedzieć, że jesteście urodzonymi supergwiazdami
Zawsze tak łatwo mi mówisz
Każdy może dostać szansę

###Wszyscy jesteśmy piękni na nasz własny sposób
Wiem, że jesteśmy urodzonymi supergwiazdami
Nie próbuj marnie mnie przekonywać
Ta gra jest nieuczciwa i mamy dość

Wiesz co, mówisz mi tak łatwo
Że wszystko jest moją winą
Nikt nie próbuje mnie wysłuchać
Wiesz dlaczego robię to, co robię?

#
##
###

Pozwól mi to teraz jeszcze raz powiedzieć
Nie ważne co inni  mówią
Jesteś zwycięzcą, też jestem zwycięzcą

Osiągnę moje marzenia, spadająca gwiazda, supergwiazda
Wyprzedzę cię jak szybki samochód, spadająca gwiazda

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...