Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

FT Island - You'll be in my heart 2008


FT Island - Będziesz w moim sercu 

Otwieram moje oczy, które się nie otworzą 
Żeby znaleźć twoje ślady, żeby znaleźć twoje wspomnienia 
Nie zapomnij pamiętać 
Jakie jest moje serce
Wciąż jestem w tobie zakochany 

#Wszystko czego pragnę to ty moja dziewczyno 
Zawsze będę tam dla ciebie 
Nawet jeśli żyję wewnątrz zimnych łez 
Wszystko czego pragnę to ty moja dziewczyno 
Zawsze będę tam dla ciebie 
Moją miłością jest tylko jedna osoba 
Będziesz w moim sercu... 

Zamykam moje oczy, które się nie zamkną
Mocno trzymam twoje zdjęcie moimi trzęsącymi rękami 
Nie zapomnij pamiętać 
Jakie jest moje serce
Wciąż jestem w tobie zakochany 

#Powtórzenie 

Kiedy znajdują mnie lodowato zimne łzy
Czy nasz czas trzymany w moim sercu będzie zapomniany? 
Wszystko czego pragnę to ty moja dziewczyno 
Zawsze będę tam dla ciebie

Nawet jeśli przeżywam koniec mojego życia 
Wszystko czego pragnę to ty moja dziewczyno 
Zawszę będę tam dla ciebie 

Moją miłością jest tylko jedna osoba 
Będziesz w moim sercu

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...