Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

FT Island - Mi ra i (Future) 2011


FT Island - Mi ra i (Przyszłość)

Do tej chwili my nic nie robiąc
Mięliśmy niewinną twarz
Gdzie jest prawda?
Będziemy zawsze czekać
Do dnia, kiedy będziemy mogli być wolni

Takie coś jak zakochiwanie się
I tęsknota za marzeniem
Próbowałem po to sięgnąć
Zrobiłem to, ale uświadomiłem sobie, że
To wszystko była imitacja

#Widzę ciebie i mnie, oboje nas
Uwolniliśmy się z małych klatek
I od tej chwili zaczęliśmy na nowo
Robiąc to wszyscy znali zasięg nieba
Określony na niekończącej się podróży
Żeby szukać ich prawdziwego ja

Jak staje się miłość
Spełnią się marzenia
To jest cud, który z pewnością sobie uświadomiłeś
Ale i tak polegasz na tęsknocie za życiem

Zanim te rzeczy, które się dzieją nie będę już grą
To nie jest proste
Wiele razy mi mówiono

Zgadza się, nie muszę w pełni dobrze żyć
Tak naprawdę to nie ma znaczenia
Chcę rzeczywiście czuć prawdziwy świat
Robiąc to, to nie tak, nie tak
Jeśli uczę się na błędach
Czuję, że pewnego dnia mi się uda
Ponieważ tą dłonią wezmę to i ci pokażę

angielskie tłumaczenie loveft-i.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...