Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

FT Island - Tears are falling 2008



FT Island - Łzy płyną 

Płyną łzy
Nawet jeśli je wycieram nie przestają 
Upadasz 
Nawet jeśli cię wymazuję, jesteś wycięta na całym moim ciele

Widziałem wiatr 
Wysyłam cię i z tobą to wspomnienie 
Ale próbuję się uśmiechać, żeby być mężczyzną 

#Kochałem cię 
Byłaś moim powodem do życia 
Chcę cię zatrzymać od odejścia 
Chcę krzyczeć i płakać 
Zamierzam być cierpliwy nawet jeśli za tobą tęsknie
Wiesz, że nie mam ci nic do zaoferowania 
Wyślę ci moje modlitwy o twoje szczęście 

Wołam cię 
Moje serce krzyczy słowo 
Powstrzymuję moje łzy 
Nawet jeśli cię wołam, nie ma cię tam 
Moja miłości, jak możesz 
Zostawić mnie bez słowa  
Dziś znów cię nienawidzę 

#Powtórzenie 

Tak jak wcześniej, byłem głupcem, który szukał tylko ciebie 
Jest w porządku, wiesz, że cię kochałem 
Byłem szczęśliwy przez moje życie 
Dzień, w którym cię odesłałem

Nienawidzę tego tak bardzo jak śmierci 
Jestem cierpliwy nawet jeśli za tobą tęsknię 
Wiesz, że nie mam ci nic do zaoferowania 
Wysyłam ci moją modlitwę o twoje szczęście 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...