Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 grudnia 2012

FT Island - Not a true goodbye 2011


FT Island - Nie prawdziwe pożegnanie 

Nie opowiadaj mojej własnej historii, która nie została powiedziana za tobą, która odchodzisz 
Znów to będą zawsze moje uczucia tęsknoty
Naprawdę nie chciałem powiedzieć kocham cię 

x2
Rzeczy o których rozmawialiśmy przez całą noc
Choć zrywamy przez nasze różne ścieżki, które wybraliśmy 
Żegnaj moja miłości, do widzenia 
Moje serce, które  życzy ci szczęścia 
Wie, że to jest bardziej prawdziwe niż inne powszechne "Kocham cię" 
Żegnaj moja miłości, do widzenia
Moje serce, które  życzy ci szczęścia 
Kiedy miłość rozprzestrzenia się w moim złamanym wnętrzu 
Znów to znajdę 

Do widzenia moja miłości, do widzenia 
Moje serce, które życzy ci szczęścia 
Wie, że to jest bardziej prawdziwe niż inne powszechne "Kocham cię" 
Do widzenia moja miłości, do widzenia
Moje serce, które  życzy ci szczęścia 
Kiedy miłość rozprzestrzenia się w moim złamanym wnętrzu 
Znów to znajdę 

angielskie tłumaczenie pop!gasa  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...