Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 grudnia 2012

Girls' Generation - Dancing queen 2012

Piosenka została nagrana w 2008 roku i jest to remake przeboju Duffy Mercy. Została wydana dopiero teraz, ponieważ był problem z prawami autorskimi, który został niedawno rozwiązany.


SNSD - Tańcząca królowa

Girls' Generation
Zatańczmy
Uderz w beat i przyspiesz to

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam cię na scenie
Zatrzymał się czas i tylko moje serce galopuje
Twoja samolubnie słodka* figura, zapierająca dech seksowność
Sprawia, że tracę oddech

Po długim czasie, stoję na scenie
Tańczę i śpiewam jak ty wtedy
To wydaje się być snem, naprawdę

Ty, która zmieniłeś moje normalne życie, jesteś moją tańczącą królową
Sen, który ta noc obudziła nudną rutyną

Tańcząca królowa, która urzekła moje serce, te krzykliwe gesty
Twoja samolubnie słodka figura, zapierająca dech seksowność
Powierzam swoje ciało rytmowi

Na zawsze jesteś moją tańczącą królową, nie ważne co powiedzą inni
(Nie dbam o to co inni myślą
Ponieważ jesteś tą, która sprawia, że tańczę
Jesteś tą, która sprawia, że śpiewam
Nikt inny oprócz ciebie nie może być moją tańczącą królową)
Jesteś gwiazdą mojego serca, moją bohaterką, jesteś moją bohaterką
(Mam dreszcze, kiedy widzę jak się ruszasz, widzę twój groove**
Sposób w jaki potrząsasz ciałem to "Spójrzcie na mnie wszyscy"
Twój taniec mnie rozgrzewa/nakręca)

Tańczę, krzykliwy taniec
Twoja samolubnie słodka figura, zapierająca dech seksowność
Powierzam swoje ciało rytmowi

Taniec, który mnie urzekł, twoje krzykliwe gesty
Twoja samolubnie słodka figura, zapierająca dech seksowność
Zapierasz mi dech

Dawaj

Impreza, taneczna impreza, która rozpala naszą młodość
Wszyscy razem imprezujmy
Taneczna impreza, która rozpala naszą młodość

*słodka w sensie seksowna, kształtna
**opisuje rytm muzyki, która wyraża głębię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...