Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

MC Mong feat. Mellow - Sick enough to die 2010


MC Mong - Wystarczająco chory, żeby umrzeć

#Znalazłam sposób, żeby pozwolić ci odejść
Nigdy nie spodziewałam się, że nadchodzi
Nie mogę uwierzyć w tą stronę ciebie
Chcę, żebyś trzymał się dala od mojego serca

Idę teraz do twojego domu
Proszę, pospiesz się i odbierz telefon
Teraz... umieram z powodu tego bólu
Jeśli się nie spotkamy, to czuję, że umrę

Proszę, odbierz na chwilę telefon
Proszę, postaraj się przez chwilę mnie wysłuchać
Ponieważ myślę, że umieram, nie mogę oddychać
Pozwól mi żyć, proszę, pozwól mi żyć z tobą

Czekałem przed twoim domem od godziny
Wiesz, łamiesz mi serce, ale nie widzisz
Śmiejesz się? Jesteś szczęśliwa?
Wszystkie wspomnienia zaczynają się rozpadać
Cisza, która ciasno zamknęła mi gardło

Nagle, deszcz zmył wszystkie moje łzy, potem
Zacząłem się cały trząść, nie chciałem się przejmować
Czuję płynącą we mnie krew
Tak jak słodka trucizna
Cały dzień jestem tutaj, cierpiąc z tobą
Ale jej nie ma
Patrząc ci w oczy, przyznaję, tęsknię za tobą
Dlatego śpiewam tą piosenkę

##Proszę pomóż mi, wydostań mnie z tego okrutnego piekła
Jeśli to tylko sen, to pospiesz się i mnie obudź
Proszę, powiedz, że wszystko wewnątrz tego snu jest kłamstwem
Proszę, powiedz mi to, proszę powiedz, żebym mógł żyć

#

Co dzień i co noc ciągle piję
Nie ma spokoju, nawet na sekundę
Jeśli czas jest narkotykiem, to dlatego nie przemija?
To nie jest właściwe, ta miłość to kolejny ślepy zaułek

Przepraszam, że jestem taki chciwy dziecinko
Nawet tabletki nasenne nie dadzą mi moich snów
Myśląc o tobie, dzień i noc szybko się zmieniają
Chodząc pijany po nocy ciągle walczę/mierzę się

###Czy niebo jest moim rywalem?
Czy może mnie łatwo wyrzucić jak śmieci?
Jeśli spróbuję i zmuszę się, żeby znowu kogoś pokochać
Czy wtedy będę żył?
Idąc pomiędzy gwiazdami
Powoli moje serce wypełnia się małą piosenką
Nie odchodź, pozwól mi zamarznąć
Pomóż mi odrobinę, pomóż mi proszę

##
#

Nie chcę, żebyś odchodziła
Proszę, nie zostawiaj mnie tutaj samego!
Nie mów mi, że to koniec, zatrzymaj te słowa dla siebie
Chcę cię z powrotem, nie mogę bez ciebie żyć dziewczyno
Pragnę, żebyś wróciła, pragnę żebyś wróciła do mojego życia

#
###

Będę czekać, dopóki nie umrę
Nie ważne co powiesz, będę czekać
Będę czekać na ciebie
Wrócę jutro
Jutro, wrócę

angielskie tłumaczenie kakakcashier.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...