Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 grudnia 2012

CN Blue - Ring 2012


CN Blue - Dzwoń

Dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem
Dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem

"Kocham cię", jesteś daleko ode mnie, kocham cię
Moja miłości, proszę, usłysz mój dzwon i powiedz mi teraz "kocham cię"
Tak, kocham cię, czuję jakbyś była blisko mnie, kocham cię
Moja miłości, proszę zadzwoń moim dzwonem i powiedz mi teraz "kocham cię"

Jesteśmy jak w filmie To właśnie miłość, będziemy niedługo razem, wierzę w to
Co noc pojawiasz się w moich snach, moja miłości czy też za mną tęsknisz?

Witaj moja... jesteś moją małą gwiazdą
Chcę cię z powrotem, dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem x2

Witaj moja... jesteś moim błyszczącym światłem
Chcę cię z powrotem, dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem x2
Tęsknię za tobą moja miłości

Kiedy znowu cię zobaczę? Kiedy będę mógł zjeść naleśniki, które zrobiłaś?
Co noc pojawiasz się w moich snach, moja miłości czy też za mną tęsknisz?

Witaj moja... jesteś moją małą gwiazdą
Chcę cię z powrotem, dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem x2

Jesteś moją małą gwiazdą
Chcę cię z powrotem, jesteś moim diamentowym pierścionkiem
Chcę cię z powrotem, dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem 
Wróć moja miłości

Och dzwoń dzwoń dzwoń moim dzwonem 
Tęsknię za tobą moja miłości

oryginalny tekst kpoplyrics.net


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...