Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 grudnia 2012

CN Blue - Starlit night 2012


CN Blue - Rozgwieżdżone niebo

Posłuchaj mojej historii
Widziałem spadającą gwiazdę
I wypowiedziałem życzenie do malutkiej iskry, więc
Moje serce na zawsze do ciebie należy, na zawsze
Mam nadzieję, że moje życzenie jest słyszalne w niebiosach

#Znasz historię ciebie i mnie
Która błyszczy na tym świecie?
Niezmiennie zawsze przy moim boku
Twoje serce sprawia, że błyszczę

Hej spójrz na nocne niebo
Wiesz dlaczego migocze?
Nasze umysły stały się współdźwięczną gwiazdą
Migoczącą na nocnym niebie i jak twój umysł dziecinko
I dzisiaj wieczorem gdzieś błyszczy

#

Mam nadzieję, że to uczucie
Może wiecznie błyszczeć
Tak, mam nadzieję, że ty i moje uczucia
Na pewno staną się jedną gwiazdą
Całym swoim sercem śpiewam piosenkę, swoim sercem

#

Chciałbym dzisiaj wieczorem zobaczyć rozgwieżdżone niebo
Cały czas z tobą... zawsze z tobą

#

angielskie tłumaczenie kawaiimeguchan



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...