Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

Song Seung Hun - Last love 2012 (Time slip dr. Jin OST)


Song Seun Hun - Ostatnia miłość

Jakbym mógł cię dosięgnąć, jestem przed tobą, ale
Im bardziej próbuję się ciebie trzymać
Teraz w końcu mnie znasz i jesteś taka zmęczona
Proszę oddaj mi swój cały smutek

Ponieważ to tak bardzo boli, ponieważ cię nie widzę
Po prostu daj mi to, nawet jeśli cię nie widzę

#Jak księżyc jasno świecący na niebie
Zawsze będę na ciebie świecił
Nawet jeśli nigdy więcej nie będziemy mogli się zobaczyć
Ponieważ jesteś moją ostatnią miłością
Będę żył, czekając

Ta miłość zaczęła się jakby miała tylko przejść obok
Ale przyszła do mnie głęboko jak przeznaczenie

Ponieważ to takie smutne, ponieważ nie mogę płakać
Po prostu daj mi to, nawet jeśli cię nie widzę

#

Krzyczę do zimnego światła księżycowego
Połykam cię z moimi gorącymi łzami
Nawet jeśli to zakazana miłość
Ponieważ jesteś moją ostatnią miłością
Kocham tylko ciebie
Jakbym mógł sięgnąć, ty coraz bardziej się oddalasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...