Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 16 grudnia 2012

B1A4 (JinYoung solo) feat. JeA - Be my girl 2012


B1A4 (JinYoung solo) feat. JeA - Bądź moją dziewczyną

Twój wzrok skierowany na mnie odbiera mi oddech
Twoja uroda, która tak jasno świeci i odbiera mi oddech
Nie ma powodu, żeby tego unikać lub zatrzymywać
Już się o tobie dowiedziałem
Twoje serce, która chce stąd odejść
Chcesz, żebym cię stąd zabrał
Nie przejmuj się nimi i nie marnuj nawet odrobiny naszego czasu razem

#Ta chwila, bądź moją dziewczyną
Jak sen, bądź moją dziewczyną
Dzisiaj wieczorem zostań ze mnę

##Zawsze bądź moją dziewczyną
Och bądź moją dziewczyną
Chcę uczynić cię moją dziewczyną

###Kocham cię dziecinko dziewczyno dziewczyno dziewczyno dzisiaj wieczorem
Potrzebuję cię dziecinko dziewczyno dziewczyno dziewczyno dzisiaj wieczorem
Ta noc, kiedy nie mogę przez ciebie dojść do zmysłów
Tym razem uczyńmy to słodkim

Woo dziecinko dobry chłopiec
Woo dziecinko dobra miłość
Woo woo powoli przyjdź do mnie i pokaż mi swoje serce

Woo dziecinko dobry chłopiec
Woo dziecinko dobra miłość
Woo woo nie martw się
Już się w tobie zakochałam

Ponieważ jesteś zbyt ładna
Nie chcę żebyś mi kiedykolwiek została odebrana
Chwila, w której utwierdziłem się co do twojego spojrzenia
Moje serce chciało cię zabrać

#
##
###

Powiedz mi teraz, że mnie kochasz
Pokaż mi odrobinę więcej siebie
Przyjdź do mnie odrobinę bardziej szczerze

#
##
###

angielskie tłumaczenie  hyejin@b1a4trans



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...