Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 16 grudnia 2012

B1A4 - What do you want to do 2012


B1A4 - Co chcesz robić

Dzisiaj jest dzień, kiedy się z tobą spotkam
Budzę się rano i dzwonię do ciebie
Dobrze spałaś, jadłaś?
Dzisiejszy dzień, którym jestem taki zdenerwowany

Trzymam w dłoniach prezent, który dla ciebie kupiłem o
Idę tam gdzie jesteś
Co powinniśmy dzisiaj zrobić, co chciałabyś dzisiaj zrobić
Utknąłem w szczęśliwych myślach

#Mogę cię codziennie kochać
Co chcesz dzisiaj robić
Chcesz razem obejrzeć film, tylko chodź za mną

##Jeśli mogę cię codziennie kochać
Co chcesz dzisiaj robić
Nasza dwójka, tylko nasza dwójka

Dzisiaj wszystko zauważam
Odległość pomiędzy nami gdy idziemy, ruchy dłoni
Sposób w jaki na ciebie patrzę
Kurtka, którą na dzisiaj kupiłem
Ach, nie wiem
Z moimi zawstydzonymi policzkami
Moje serce, które się z tobą spotka, ciągle się rozpala
Co powinienem powiedzieć
Co powinniśmy dzisiaj razem robić

#
##

Wiem o tobie dziewczyno
Dzisiaj również czas tak płynie
Wiesz o mnie dziewczyno
Mogę być tylko szczęśliwy, ponieważ jestem razem z tobą

Wiem o tobie dziewczyno
Wiesz o mnie chłopaku
Nasze szczęśliwe wspomnienia pozostaną jako wspomnienia

Wiem o tobie dziewczyno
Wiesz o mnie chłopaku
Chcę zawsze być razem z tobą

Chcę to teraz zacząć, ty i ja
Nawet twoje spuchnięte z rana oczy
Chcę je codziennie widzieć
Znowu szeroko się uśmiecham
Ty, która wdmuchnęłaś duszę w
Ciemnego i sfrustrowanego mnie
Tak jak kwiat frezji
Jutro poradzę sobie lepiej niż wczoraj i dzisiaj
Upewnij się, że nie będziesz nigdzie indziej patrzeć

#
##
#
##

angielskie tłumaczenie hyejin@b1a4trans





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...