Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 listopada 2012

Yang Yoseob feat. Junhyung - Caffeine 2012


Yang Yoseob feat. Junghyun - Kofeina

Jest późno, muszę iść spać i już policzyłem wszystkie owce w mojej głowie
Żeby jakoś zasnąć znowu wziąłem prysznic
Ciągle rysuję twoją twarz na suficie i kiedy zamykam oczy
Otwiera się książka z historią naszej zakończonej miłości

Nawet po tym jak odeszłaś tak mnie torturujesz
Jak stałem się taki nieszczęśliwy?
Co zrobiłem źle?
Dlaczego w ogóle zerwaliśmy? Nie wiem

#Bo jesteś jak kofeina, całą noc nie mogę zasnąć
Moje serce znowu galopuje, nienawidzę cię
Jak kofeina, próbuję nie zasnąć
Próbuję cię zapomnieć, ale nie mogę tego zrobić, nic nie mogę na to poradzić

##Jesteś dla mnie niedobra, taka dla mnie niedobra, och dziewczyno jesteś jak kofeina
Jesteś dla mnie niedobra, taka dla mnie niedobra, och dziewczyno jesteś jak kofeina
Jesteś dla mnie niedobra, taka dla mnie niedobra, och dziewczyno jesteś jak kofeina
Jesteś dla mnie niedobra, taka dla mnie niedobra, taka dla mnie niedobra

Przy każdym oddechu  tęsknię za tobą
Kiedy myślę o tym, że żyjemy pod tym samym niebem, bardziej szaleję
Chociaż taki jestem, nie mogę pozwolić ci odejść
Widzę, że za oknem kłóci się para
Wyglądają tak jak my w przeszłości i zbierają się łzy
Spójrz, nie rób tego i po prostu ją przytul
Spójrz na mnie, jak teraz wyglądam?

Nie możesz dać mi szansy, żeby cię zatrzymać?
Nasz związek nie był czymś, co może się tak łatwo skończyć
Albo może się mylę?
Dlaczego w ogóle zerwaliśmy? Nie wiem

#

Chociaż tak cię nienawidzę
Kiedy myślę o chwilach, kiedy byliśmy razem, uśmiecham się
Tak, nie chcę cię zapomnieć
Chcę cię kochać

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...