Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 listopada 2012

SHINee - 1000 years always by my side 2012


SHINee - 1000 lat zawsze przy mnie

Muszę coś ci powiedzieć
Jak bardzo chcę być z tobą
Być z tobą dziewczyno

Nawet niewidoczne oczom rzeczy mają formy
Które pękną jeśli się je popchnie do ich granic

Jeśli włożysz klucz w moje serce
Zobaczysz, że jest takie samo, taki cud
Czy to w porządku otworzyć twoje serce?

#To moja miłość, przepełniona uczuciami
I staje się nawet większa, wspanialsza
Że wkrótce nie będę w stanie ci jej całej przekazać
Pewnego dnia, chcę ci dać ją całą
Więc nawet jeśli to zajmie tysiąc lat
Proszę, zawsze bądź przy mnie

Ja także połączę te delikatnie położone
Kawałki wspomnień o tobie
Nie pozwolę ich zobaczyć nikomu innemu
Kiedy narysowałem mapę przyszłości z naszą dwójką

Ukryte na tyle naszych oczu
Są łzy z takim samym znaczeniem
Czy to w porządku mi je pokazać?

#

Pozwól mi jechać z twoim imieniem
Ponieważ to jest skazane na bycie długą podróżą
Wróćmy do czasu zanim się spotkaliśmy
I z tymi wspomnieniami ruszmy przed siebie
Na płótnie z ośnieżonymi górami
Zgromadźmy nasze uczucia
Pewnego dnia na pewno ci je przekażę

#

Moje serce jest, moje serce jest, moje serce jest
Moje serce jest twoje
Więc nie chcesz być och...
Moje serce jest, moje serce jest, moje serce jest
Moje serce jest twoje
Nigdy nie puszczaj
Chcę być z tobą
Dziecinko, och moja dziecinko

angielskie tłumaczenie Nikki@fascinais.tumblr.com

1 komentarz:

  1. Wpiszę się jako pierwsza ;) Melodia jest cudowna, co wokalu też się nie przyczepię. Wiele osób pisze, że tęskni za dawnym SHINee. Czy ja też? Hmm, chyba też. Niemniej jednak piosenka ma przyjemny klimat, z lekką świąteczną nutą, więc jestem bardziej na "tak", niż na "nie". ^^ Pozdrawiam, dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...