Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

Park Jung Min - Beautiful 2012


Park Jung Min - Piękna

Każdy sposób na jaki cię widzę sprawia, że jesteś piękna* x2

Ciągle do mnie przychodzisz i rzucasz mi niewielki uśmiech
Po prostu chcę cię w moim świecie
Pierwszy do ciebie pójdę, a moje serce pokaże ci

Jesteś moim światłem księżyca, będę twoim słońcem
Ciągle rośniesz wewnątrz mnie
Zaczęliśmy teraz i nie można tego zatrzymać
Chcę być z tobą!

#Każdy sposób na jaki cie widzę działa na parkiecie*
Nie mogę nad sobą zapanować, bo jesteś taka piękna
Pierwszy raz coś takiego czuję, to niewiarygodne
Bo jesteś taka piękna

##Marzę o tobie, śnię o tobie, za każdym razem gdy zamykam oczy
Myślę o tobie, myślę o tobie - jestem wypełniony myślami o tobie
Każdy sposób na jaki cie widzę działa na parkiecie*
Nie mogę nad sobą zapanować, bo jesteś taka piękna

Każdy sposób na jaki cię widzę sprawia, że jesteś piękna* (nie mogę w to uwierzyć)
Głos, który szepcze mi do ucha sprawia, że zatrzymuje się mój oddech
Teraz się ruszę i wejdę w twoje pole widzenia

Jesteś moim światłem księżyca, będę twoim słońcem
Ciągle rośniesz wewnątrz mnie
Moje serce czuje jakby miało wybuchnąć i nie mogę teraz oddychać
Chcę być z tobą

#
##

Nie wahaj się, dzisiaj wieczorem podejdź odrobinę bliżej
Ruchy twojego ciała sprawiają, że się rozpadam (szaleństwo)
Dzisiaj wieczorem wyglądasz tak dobrze, poczuj mój dotyk
Dźwięk twoich wybuchowych oddechów nie może być zduszony (szalony)
Nie wahaj się, dzisiaj wieczorem podejdź odrobinę bliżej
Ruchy twojego ciała sprawiają, że się rozpadam
Dzisiaj wieczorem wyglądasz tak dobrze, poczuj mój dotyk, już nie mogę tego znieść

Każdy sposób na jaki cie widzę działa na parkiecie*
Nie mogę nad sobą zapanować, bo jesteś taka piękna

#
##

*tutaj mogę się mylić, bo tekst jest w oryginale po "angielsku" i musiałam domyślić się, co autor miał na myśli, może być równie dobrze, że pięknie działa/działa na parkiecie albo na każdy sposób widzę, że pracujesz nad tym piękna/na parkiecie jeśli ktoś wie, jak to przetłumaczyć, proszę wysłać sms'a na numer 7... żartuję :) napiszcie w komentarzu, jeśli na coś wpadniecie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...