Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

Park Bo Young - My prince 2012 (A Werewolf Boy OST)


Park Bo Young - Mój książę

Całą noc czekam aż słońce wzejdzie za oknem
Ponieważ kiedy nadchodzi poranek, mogę spotkać tą osobę
Dziękuję za trzymanie mojej dłoni, dziękuję za patrzenie w moje oczy
Dziękuję mój książę, o którym śniłam, że pojawi się przede mną

Cały dzień czekam aż księżyc wzejdzie na niebie
Ponieważ kiedy nadchodzi noc, mogę z tobą porozmawiać
Nie zapomnij naszej obietnicy, nie zapomnij naszych sekretów
Nie zapomnij jak moje serce galopowało, kiedy na mnie parzyłeś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Wielkie dzięki za tłumaczenie. Piosenka przepiękna tak samo jak film :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...