Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

Double K feat Bobby Kim - No music no life 2012


Double K feat. Bobby Kim - Bez muzyki nie ma życia

Nazywam się Double K dla tych, którzy nie wiedzą
Rozprzestrzeniam się od Seulu do Hong Kongu
Uwiodę cię, uwiodę cię
Mój głos kusi świat
Paryż, Londyn, Pekin, Nowy Jork, Tokio
Moim celem jest, żeby w każdym tym mieście używano koreańskiego
Skupcie się na mnie, skupcie się na mnie
Mój głos kusi świat

Jeśli mnie nie znacie, to lepiej sprawdźcie mój życiorys
Mówię jako głos Seulu, Korea Południowa
Życie jest imprezą, po prostu zmierzam, żeby świętować
Nie stracę nawet jednej chwili, uchwycę je jak kamerzysta
Chociaż kulisy mojej przeszłości są ciemne
Scena przede mną jest niebem, które na mnie świeci
Budzi mnie jak poranne słońce, mówi dzień dobry światu
Zrobię to na swój sposób
Właściwie pokażę prawdziwego mnie całemu światu
Ponieważ nie wiem jakie będzie jutro, do tej piosenki
Włożę swoją duszę, chcę śpiewać jakby to był ostatni raz
Trendy szybko się pojawiają i gasną jak latarka
Ale moje dzieło sztuki jest jak nigdy niegasnące słońce
Robię bardziej klasyczne niż hitowe piosenki
Ludzie interesują się tylko wydarzeniami, te wszystkie plotki
Ale bardziej niż to, zainwestuję czas w samego siebie
Boże pobłogosław mi

#Jesteście gotowi, krzyczcie tak, żeby to rozdzwoniło się na całym świecie
Sprawię tylko, że odlecisz/będziesz zaskoczony

Życie przychodzi i odchodzi, kwiaty kwitną i więdną
Jeśli się przestraszysz, tylko pomyśl, że nie ma nic do stracenia
Ważne jest jedynie to, co bije teraz w twoim  sercu
Zaufaj temu uczuci i spisz swoją historię
Reflektor jest skierowany na ciebie na tej scenie

Próbuję tylko być tym, kim chcę być
Bo życie jest krótkie
Hej jestem tylko próbą i dotarciem
Mój sen, więc zabierz mnie daleko
Bardziej się wzniosę

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...