Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 listopada 2012

Lisa - Woman 2012


Lisa - Kobieta

Teraz w końcu wiem
Po tym jak to wszystko się skończyło i pozostały tylko wspomnienia
Rozsypane wspomnienia i czas
Przecinają się przez moje serce

To wszystko jest w ciemności, ale
Dziękuję, że kiedyś byłeś przy mnie
Chociaż ciągle pozostajesz w moim sercu, które zaczyna płakać
I wstrząsa mną

Mam się dobrze
Byliśmy szczęśliwi
Wspomnienia, które nie mogą zostać zapomniane
Sprawiają, że żyję
Bardziej niż przytłaczająco szczęśliwe dni
Proszę, bądź teraz szczęśliwszy
Teraz cię zapomnę
Ale ty już pewnie mnie wymazałeś

Teraz to bezsensowne, ale
Tęsknię za tobą, który kiedyś sprawiałeś, że się uśmiechałam
Chociaż w moim otępiałym sercu
Jedyne co pozostało to blade łzy

Mam się dobrze
Byliśmy szczęśliwi
Wspomnienia, które nie mogą zostać zapomniane
Sprawiają, że żyję
Bardziej niż przytłaczająco szczęśliwe dni
Proszę, bądź teraz szczęśliwszy
Teraz pozwolę ci odejść
Tak długo mi to zajęło

Gdybym tylko od początku cię nie poznała
Gdybyśmy tylko się minęli
Czy wszystko byłoby lepsze?

Właściwie, nie mam się dobrze
Dlaczego ciągle o tobie myślę?
Nienawidzę się za to, że nie byłam dla ciebie lepsza
Jestem taka zła, ciągle o tobie myślę
Teraz przestanę i pozwolę ci odejsć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...