Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 listopada 2012

Monday Kiz - Shadow 2012 (The moon That Embraces The Sun OST)


Monday Kiz - Cień

#Łzy wypełniają wnętrze mojego pustego serca
Moje serce, które było omijane przez świat
Tak jak cień rzucany pod ciemnym niebem
Znika, kiedy zachodzi słońce

Kiedy gęsta ciemność przykrywa niebo
Bezwiednie płyną łzy

Nie mogłem się zbliżyć, jakbym był cieniem
Współczuję sobie bycia takim zdenerwowanym

Teraz w końcu się pocieszyłem
Chociaż wyciągnąłem moje dłonie
Nic nie mogę chwycić

Moje głupie wędrówki
Moje długie westchnienia
Krzyczą, nie idź nie idź

Łzy wypełniają wnętrze mojego posiniaczonego serca

Tak jak cień rzucany pod ciemnym niebem
Znika, kiedy zachodzi słońce

Krzyczę w puste powietrze
Ponieważ chociaż wiele razy próbowałem to oszukać
Nie mogłem tego ukryć

Mój okrężny los
Moje smutne nadzieje
W tylko jednej chwili zostały rozproszone po niebie

#

Teraz poza cieniem
Poza zacienionym światem

Jeśli to dane mi przeznaczenie
Nawet jeśli nie zostało pozwolone

Puste serce

#

Łzy wypełniają wnętrze mojego posiniaczonego serca
Moje serce, które było omijane przez świat
Tak jak cień rzucany pod ciemnym niebem
Znika, kiedy zachodzi słońce

Cień

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...